Добре дошъл(а) в SmyleBG!
Регистрацията е препоръчителна за да ползвате екстрите както и пълната функционалност на сайта и отнема само минута!
Моля прочетете и спазвайте правилата ни при регистрацията си за да бъде всичко на ред занапред!
Като гост виждате само 2% от съдържанието на форума!
Заповядайте при нас!
ИндексHomeВъпроси/ОтговориРегистрирайте сеВход
Начало
Полезни
Профил
От форума
Администрация

Share | .
 

 Оптимизация на съдържанието (Content)

Предишната тема Следващата тема Go down 
АвторСъобщение
SmyleBG
✰✰✰✰✰✰
✰✰✰✰✰✰
avatar

Брой мнения : 153
Последно влизане : 23.05.2013
Местожителство : BG

ПисанеЗаглавие: Оптимизация на съдържанието (Content)   Пет 7 Юни - 8:42:50

Доброто копие уравновесява конверсията!!!

Това е може би най-трудната част свързана с продажбите и когато SEO-то говори за себе си. Хората знаят, че им трябва хубава позиция в Google, и знаят, че има нужда да се изгради онлайн присъсътвие, и разбира се, всички те знаят, че им трябва трафик за сайта им.

Но сайт копието? Всеки път щом някаква тема излезе, повечето клиенти гордо се хвалят, че вече са сложили информацията на сайтовете си и че тя работи.

Е, не е така. Оптимизацията на съдържанието е умение, което малко хора могат. Думите продават, картинките - не. Трябва да накарате посетителя да поеме действие! И така, в този дух, има лист с неща които се правят и такива които се избягват:

Неща, които се правят :

* Използвай главната ключова фраза, която таргетираш на всяка страница, освен на главната страница.
* Използвай ключовата фраза в хипер-линк.
* Създай заглавието на страница, така че да е заинтригуваща и хващаща око. Помни - думите продават, графиките - не.
* Ограничи ключовите думи до 2 или 3 (препоръчителното е до 5) за страница. Или ще бедете обвинени в спам.
* Създай допълнително съдържание като FAQ-страница, "как да" страница, кратък речник на индустрията и сходни статии за продукта.
* Използвай мета таг описание. Google отдава внимание на това, когато не ви намира в DMOZ.
* Винаги дръжте око върху конкурентите и как са класирани за същите думи.
* Фокусирайте се върху страниците, които имат най-добра конверсия.
* Мислете като репортер, питайте се въпросите - Кой, Какво, Кога, Къде, Защо.
* Покажете местоположението си. Проучвания показват, че хората търсят локални продавачи, дори и да са онлайн.

Неща за избягване :

* Внедряване на ключови думи в авторският материал.
* Забравяне - какво публиката търси.
* Оставане на заглавието празно (Untitled).
* Използването на прекалено много трафик-генератори
* Чакане копието да е за очаквани сезонни продажби. Трябва ви 6-месечен период, когато оптимизирате, за да дадете на търсачката време.

Оптимизацията на Съдържанието е продължителен процес на наблюдение и подобряване. Като се придържате към писаното тук, ще установите драматичен резултат в продажбите ви.

_____________________________________________________________________________________
Покрепяйте ни всеки ден [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.]
Ето и нашата статистика на посещенията за последните 24 часа [You must be registered and logged in to see this link.]
Върнете се в началото Go down
http://smyle.board.st
 

Оптимизация на съдържанието (Content)

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото 
Страница 1 от 1

 Similar topics

-
» 22-ри март Бачково?
» МИСЛИ И АФОРИЗМИ
» Мз Етз 150 ??

Permissions in this forum:Не Можете да отговаряте на темите
 :: Всичко за SEO оптимизацията... :: Оптимизация за Търсачки и всичко за SEO оптимизацията-